Najčešća pitanja

PRIJE NARUDŽBE


1. Kako mogu najbrže pronaći proizvod koji tražim?
  • najbolje upotrebom tražilice u gornjem desnom kutu
  • pregledavanjem glavnih kategorija u izborniku na vrhu

2. Moguće li je naručivati bez registracije na stranici?
Narudžbe možete slati također odabirom u košarici opcije "Naruči bez registracije", tada ne trebate kreirati korisnički račun. Naručene proizvode šaljemo pošiljkom s pouzećem (trošak isporuke iznosi 40 HRK) ili nakon plaćanja unaprijed (trošak isporuke iznosi 30 HRK kurirskom službom GLS).

3. Hoću li nakon naručivanja bez registracije primiti potvrdu putem e-maila?
Svaku transakciju u našoj trgovini potvrđujemo elektroničkim putem na adresu e-pošte koju ste nam pružili. Nije važno je li Kupac kreirao korisnički račun ili odabrao „brzu“ narudžbu bez registracije - uvijek će dobiti sažetak narudžbe sa svim detaljima na adresu e-pošte koju je naveo.

4. Mogu li dobiti račun s pošiljkom?
5. Kako mogu provjeriti je li proizvod dostupan?
Svaki proizvod na našoj stranici sadrži informacije o statusu dostupnosti i koje je približno vrijeme obrade narudžbe. Ako proizvod nije trenutno dostupan, naći ćete informaciju kada očekujemo dostavu robe.

6. Mogu li otkazati narudžbu koju sam poslao?
Da, moguće je otkazati narudžbu. Molimo da se u tu svrhu obratite Službi za korisnike email: shop@ozonee.hr ili tel. +385 (51) 77 07 66 i navedete br. narudžbe koji ste primili e-mailom tijekom slanja narudžbe. Nije moguće otkazati narudžbu koja je već poslana Kupcu. Da biste izbjegli ovakvu situaciju, molimo, pažljivo kupujte.

NARUČIO SAM I ŠTO DALJE?


7. Mogu li osobno preuzeti proizvod?
Nažalost ne.

8. Koji su dostupni načini plaćanja za naručenu robu?
Dostupne načine plaćanja možete naći na kartici: Troškovi i načini isporuke / Plaćanje.

9. Koliko traje isporuka?
Robu šaljemo bez nepotrebnog odlaganja nakon knjiženja uplate na našem bankovnom računu. Obično u roku od 24 sata nakon što je narudžba poslana, a najkasnije u roku od 3 radna dana nakon knjiženja uplate. Međutim, u slučaju nepredviđenih okolnosti, zadržavamo pravo da robu pošaljemo u roku od 5 radnih dana. Tada rok isporuke je na području kurirskom službom GLS 4 - 5 radna dana. Više informacija o troškovima i načinima isporuke nakon klika klika OVDJE

10. Šaljete li pakete vikendom?
Narudžbe obrađujemo od ponedjeljka do petka. Ne šaljemo pakete subotom, nedjeljom i za vrijeme praznika. Kurirska služba ne radi vikendom.

NARUDŽBA NA PUTU


11. Je li moja narudžba već poslana?
Informacije o trenutnom statusu narudžbe možete naći na stranici "Moj račun" (samo za registrirane korisnike). Pored toga, na e-mail adresu koju ste naveli tijekom naručivanja ćemo Vam slati poruke s informacijama o trenutnom statusu narudžbe („Narudžba zaprimljena“, „Otpremljeno“ itd.).

12. Pošiljka nije mi stigla u utvrđenom roku - što raditi?
Ako pošiljka nije stigla u roku od 3-7 radnih dana od datuma slanja narudžbe, molimo kontaktirajte nas e-poštom ili telefonom. Trebate nam dati svoje korisničko ime i broj narudžbe kako bismo mogli provjeriti što se događa s narudžbom/pošiljkom.

13. Kurir je došao isporučiti robu, ali nije me bio kod kuće. Što da napravim?
Kurir je dužan još dva puta pokušati Vam dostaviti pošiljku na navedenu adresu. Takvu mogućnost jamči usluga koju koristimo za isporuku naših paketa. Naravno, to ne uzrokuje nikakve dodatne troškove za primatelja. Ako nikoga ne zatekne kod kuće, najvjerojatnije će nazvati broj koji mu je dao klijent i dogovoriti vrijeme dostave.

14. Mogu li vratiti kupljeni proizvod? Kako mogu to uraditi?
Uvjeti odustajanja od ugovora sklopljenog na daljinu se nalaze na podstranici: Povrat - reklamacije

15. Dobio sam drugačiji proizvod nego što sam naručio - što da radim?
Molimo da nas što prije kontaktirate e-poštom ili telefonom i obavijestite o situaciji. Ako je došlo do pogreške s naše strane, zamijenit ćemo robu odgovarajućom i vratiti Vam troškove slanja. Kupljenu robi trebate nam vratiti s popunjenim Obrascem za reklamaciju koji je dostupan ovdje.

16. Što ako je pošiljka oštećena tijekom prijevoza?
U slučaju vidljivih oštećenja, npr. ako je ambalaža oštećena ili mokra prilikom preuzimanja, bilo bi korisno da kurir pripremi izvještaj o oštećenju.

PAKET JE STIGAO


17. Mogu li vratiti ili zamijeniti proizvod?
Nije moguće zamijeniti robu. Ako odaberete pogrešnu veličinu ovo nije problem, trebate samo vratiti robu prema uputama koje se nalaze na stranic Povrat i zamjena proizvoda.
pixel